ceciliakennback

Min resa mot ett hälsosammare liv. Träning, triathlon, löpning. Vikt, mat och mål. Lite smått och gott om mig.

Veckan som har gått

Kategori: Allmänt

Gick fort.
Jobbat, tränat och ätit.
 
Träningen/veckan bestog av 
Måndag - Simning 60 min
Tisdag - vila
Onsdag - Spinning 60 min
Torsdag - Bio såg Micke och Veronica
Fredag - Mys med familjen
Lördag - Spinning 45 min, löpning 1 km snabb fart. Badkalas med sonen.
Söndag - Innebandy 60 min och kalas halva dagen.
 
Nu pustar man ut för att denna vecka är slut.
 
Jag har ändrat min kost äter lite mer.
Kl 8.00 dricker jag en kvarg
kl 9.30 äter jag bär och naturell kvarg, vatten till frukost.
kl 13.00 Lunch kyckling, ris och grönsaker
kl 16.00 ca äter en frukt
kl 18,00 Middag består av lite olika
kl 21.00 dricker en smoothie mumsigt gott.
 
Kalorimässigt vet jag ej. Jag har tagit bort bröd, smör och ost. För det blir magen uppblåst av.
 
Igår lördag smackade jag några godisar från sonen och det smackade så illa. Jag mådde illa sen av det.
Blä varför skulle jag ens. Idag var det kalas då tog jag en liten bit morotskaka och en liten bit prinsesstårta.
Men det var jag värd efter veckans viktnedgång på 1 kg. Kändes bra.
 
Äntligen pekar siffrorna neråt. Mina cm försvinner också. Så sjukt skönt.
 
Ne nu ska ja hoppa isängen.
//Cissi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: