ceciliakennback

Min resa mot ett hälsosammare liv. Träning, triathlon, löpning. Vikt, mat och mål. Lite smått och gott om mig.

Måndag 5/1

Kategori: Allmänt

Hello!
 
Ja jobbade hela dagen. Full rulle då jag jobbar på Ica Supermarket Tunabackar som postchef.
Där springer jag varje dag fler tusen steg. 
Min käre make fyllde år grattis till honom min älskade. 
 
Träning.
Jag besökte fyrishov för att delta i öppna simmet med Anders Kroon. 
Hade lite teori först sen var det bara för oss å hoppa i bassängen. Vi ser ganska roliga ut alla i färgglada badmössor och simglasögon.
    
Passet var bra och jag lärde mig crawla mer och mer. Det gäller att få in andningen. De e svårt, svalde halva bassängen. Först hade jag näsklämma sen gick den sönder :( inte så kul men jag lärde mig att hämta andan med munnen och sen andas ut med näsan. 
En timme gick fort men nu vet jag hur ja ska göra på lördag. :) Är taggad. 
 
Hem och drack ur sista smoothien som jag gjorde tidigare.
Jag blandade blåbär, banan, naturell yogurt och lite juice. Gott blev det.
 
Fick även hem mitt nya armband Good Balance. Får se om det gör någon verkan som det står. 
 
 
Hej hopp!
//Cissi
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: