ceciliakennback

Min resa mot ett hälsosammare liv. Träning, triathlon, löpning. Vikt, mat och mål. Lite smått och gott om mig.

Anmäld till årets första

Kategori: Träning

Triathlon tävling som äger rum den 10/1 på Actic Uppsala.
Invägning sker kl 12.00, ja för att se hur långt man ska cykla.
150 m sim
4000 m cykling sen beror det på hur mycket man väger
1000 m löpning på band 4% lutning
Man tävliar i olika heat. 
Ska bli spännande att se hur det går.
Målet är att ta mig runt med livet i behåll. Göra allt på min bästa tid. Tävla mot mig själv. 
 
För mer info om loppen finner du på http://teamsnabbare.se/pages/svenska-triathlonligan
 
 
 
En bra start på året och mitt kommande år som triatlet. Ja jag är en triatlet. Har gjort 2 lopp förra året.
Ett i uppsala och ett i västerås.
Mer om dom kommer i ett separat inlägg. 
 
Fortsätt kämpa
//Cissi
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: